Graauwrock for specials 2022 Kaarten & Info

Faciliteiten:
  • Vrijwilligers! Er zijn bij aankomst en tijdens het festival op het terrein vrijwilligers beschikbaar voor al je vragen, je herkent ze aan hun groene GraauwRock for Specials shirt.
  • Verzorgingsruimte met douchebrancard en tillift. Naast de buitenbar zal een vrijwilliger zitten waar je kunt aangeven dat je hier gebruik van wil maken. De vrijwilliger zal je dan begeleiden naar de verzorgingsruimte en indien nodig een vrijwilliger met ervaring in de zorg inschakelen om te helpen.
  • Er is een blender en magnetron beschikbaar voor mensen die vanwege medische redenen hun voedsel gemalen moeten hebben. Hiervoor kun je je melden bij de vrijwilliger naast de buitenbar.
  • Zitzak Lounge met tillift. Zo kunnen mensen in een rolstoel ook even uit hun rolstoel chillen en genieten van het festival.
  • Aangepaste toiletten.
  • Het licht en geluid is aangepast naar een lager niveau in verband met overprikkeling.
Eten en drinken
  • Betaling op het festival verloopt via consumptie bonnen, te koop aan de kassa’s.
  • Er zijn verschillende ‘foodtrucks’ aanwezig om iets lekkers bij te bestellen, betaling  via  consumptiebonnen
  • Drinken of een zakje chips kan aan de bar gekocht worden.
  • Bij temperaturen boven de 25 graden zullen we gratis drinkwater uitdelen om af te koelen.
Vermaak
  • Laat je creativiteit los en help onze kunstenaar samen met de andere bezoekers een mooi kunstwerk te maken! Iedereen kan samen met de kunstenaar meewerken aan een groot kunstwerk.
  • Air Brush: laat een mooie afbeelding op je lijf zetten, bijna net een echte tattoo! (die er wel weer af gaat 😉)
  • Typetjes van Jeroen Engeln: hij zal verkleed als verschillende typetjes over het terrein lopen en daarmee zorgen voor een lach op de gezichten van de bezoekers!
  • Ballonnenplooier: wie wil dat nou niet, een mooi figuur gevouwen van een ballon!

Wilt u uw kaart bij u in de brievenbus ontvangen, dat kan door te klikken op de knop hieronder:

Wilt u uw kaart liever digitaal ontvangen, dat kan door te klikken op de knop hieronder:

Sluit menu