Stichting for Specials is een stichting die zich inzet voor het organiseren van evenementen voor mensen met een beperking. Deze stichting is ontstaan uit de samenwerking tussen de kleinschalige instelling voor mensen met een beperking Stichting ’t Huus en evenementen organisatie Stichting GraauwRock.

Foto's van onze evenementen

Spek de clubkas samen met PLUS Kloosterzande

Een steuntje in de rug kunnen we na afgelopen seizoen wel gebruiken. Daarom organiseert PLUS Kloosterzande van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november een unieke spaaractie: Spaar je club gezond. Klanten kunnen sparen voor sponsorpunten. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je er al één. Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van onze club. Vergeet daarbij niet de sponsorpunten te activeren op plus.nl/sponsorpunten. Help onze club met de sponsorpunten van PLUS.

PLUS Kloosterzande stelt in totaal <€10.000> beschikbaar voor alle deelnemende clubs. Tevens kunnen we nog meedingen naar de een van de speciale bedragen.

Ga voor meer informatie over de spaaractie naar plus.nl/club of vraag ernaar bij PLUS Kloosterzande.